فروزان: براي هواداران تراکتورسازي گل مي‌برم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

فروزان: براي هواداران تراکتورسازي گل مي‌برم


دروازه‌بان تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت:از تماشاگران تراکتورسازي تشکر مي کنم و براي آنها در بازي آينده دسته گل خواهم برد.


محسن فروزان در مورد شکست مقابل استقلال در هفته اول ليگ برتر گفت: مقابل استقلال بسيار خوب بازي کرديم، تيم ما کاملا جوان است و خيلي از نفراتمان تجربه حضور در ليگ برتر را نداشتند با اين حال خيلي وقت‌ها روان‌تر و سريع‌تر از حريفمان در جريان مسابقات کار کرديم اما تجربه استقلال به اين تيم کمک کرد.

به گزارش فارس ، وي در مورد حواشي که به وجود آمد، عنوان کرد: اين مسئله در کار ساير بازيکنان تاثيري نداشت و نفرات تيم کار خودشان را مي‌کردند، چندان در جريان اين اتفاقات نيستم. ما براي برد به ميدان رفته بوديم و توانستيم بازي خوبي را انجام دهيم.

دروازه‌بان گسترش فولاد در مورد رويارويي با تراکتورسازي عنوان کرد:‌ شهرآورد بسيار سختي است. تراکتورسازي نيز همانند ما در بازي قبل خود شکست خورده است و دو تيم براي کسب پيروزي به ميدان مي‌روند.

فروزان در مورد رويارويي با تيم سابقش و انگيزه‌هايي که دارد خاطرنشان کرد: انگيزه ويژه‌اي براي اين مسابقه دارم. در تراکتورسازي روزهاي خوب و بد زيادي داشتم. در هر بازي داراي انگيزه هستم اما برخي بازي‌ها شرايط‌شان فرق مي‌کند.

وي با اشاره به اينکه از تراکتورسازي ناراحتي ندارد، عنوان کرد: حق طبيعي باشگاه است که بازيکنان مورد نظرش را انتخاب کند. من را نخواستند اما در تبريز ماندم تا به مردم اين شهر اداي دين کنم و فوتبالم را در کنار مردم خونگرم اين استان ادامه دهم.

دروازه‌بان گسترش فولاد در مورد اينکه آيا به سمت هواداران تراکتورسازي مي‌رود، تصريح کرد: صد در صد اين کار را انجام مي‌دهم. از هواداران تراکتورسازي تشکر مي‌کنم، آنها در بازي قبل ما به ورزشگاه آمدند و تيم را مورد حمايت قرار دادند. من برايشان گل بردم و در اين بازي نيز چنين کاري خواهم کرد. هواداران تبريزي هميشه در قلب من هستند.

وي در مورد اينکه آيا از تراکتورسازي طلب دارد، گفت: از تراکتورسازي طلب دارم و براي شهريور و آبان چک دريافت کردم.

فروزان در پايان گفت: مي‌خواهم هواداران تبريزي در شهرآورد اين هفته به ورزشگاه بيايند و با حضور پرشورشان اين مسابقه را به برترين شهرآورد ايران تبديل کنند و رکوردي جديد بزنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!